Jedzenie to nie tylko przyjemność, ale także fundament i podstawa dobrego funkcjonowania organizmu. Komponując menu na kolejny dzień nie powinniśmy zapominać, jak wiele możemy zrobić dla swojego organizmu wspomagając go odpowiednią dietą. Jednym z najważniejszych organów, o który warto zadbać, jest serce. Kulinarną receptę na zdrowie i siłę tego mięśnia przedstawia Katarzyna Zadka – dietetyk, ekspert programu „Żyj smacznie i zdrowo”.

Czytaj więcej...

W dniu pełnym nauki i pracy, kiedy zaczynamy odczuwać głód i spadek energii, chętnie sięgamy po jedzenie. Dobrze, aby było to zaplanowane i pełnowartościowe drugie śniadanie lub lunch. Niestety, często ratujemy się przekąskami, a nasze dzieci niełatwo zachęcić by zjadały przygotowany przez nas posiłek. Spróbujmy jednak urozmaicić szkolną śniadaniówkę, żeby nasze dziecko w przerwie chętniej sięgało po domowe posiłki niż po przekąski. Pomysłami na opracowanie smacznego i zbilansowanego drugiego śniadania dzieli się Katarzyna Zadka - dietetyk, ekspert programu edukacyjnego „Żyj smacznie i zdrowo”.

Czytaj więcej...

Zmiana nawyków żywieniowych to najczęściej wybierane rozwiązanie, gdy chcemy zrzucić kilka kilogramów i zadbać o swoją sylwetkę. Zastosowanie restrykcyjnego jadłospisu jest również konieczne dla osób borykających się z różnego rodzaju chorobami. Dieta DASH pomaga uregulować ciśnienie tętnicze a tym samym wzmacnia układ krwionośny. Poznajcie jej niezwykłe właściwości.  

Czytaj więcej...

Fasola jest bogatym źródłem błonnika. Jeśli używasz fasoli puszkowanej, mo- żesz pozbyć się nadmiaru sodu, wybierając marki oferujące produkt o zmniej- szonej ilości sodu lub odcedzając i płucząc ją przed podaniem. Gotowanie suszonej fasoli zajmuje więcej czasu, ale pozwoli ci uniknąć nadmiaru sodu i dodatkowych kosztów oraz zapewni lepszy smak niż produkt z puszki. Tabela 3 zawiera instrukcje dotyczące gotowania i ilości suszonej fasoli.

Czytaj więcej...
  • Prev
  • Współpraca
Template Settings
Select color sample for all parameters
Red Green Olive Sienna Teal Dark_blue
Background Color
Text Color
Select menu
Google Font
Body Font-size
Body Font-family
Direction
Scroll to top

Strona korzysta z plików cookies w celu lepszej relizacji usługi zgodnie z Polityką Plików Cookies. Korzystając ze strony zgadzasz się na ich wykorzystywanie. Aby dowiedzieć się więcej przeczytaj naszą politykę prywatności.

Kliknij OK aby zamknąć popup