Miesiąc: Lipiec 2011

Świadome odżywianie

Soja

< 1 minut czytania Nasiona soi mają różną wielkość i różną barwę. Są bogatym źródłem pełnowartościowego białka roślinnego, gdyż w ich skład wchodzą wszystkie podstawowe aminokwasy. Soja zawiera też cenne tłuszcze – głównie wielonienasycone, błonnik oraz skrobię. Jest bogatym źródłem witamin z grupy B: B1, B2, B6 oraz PP. Zawiera również witaminę K, E, A, i C. Jest dobrym

Czytaj dalej ⮞
Świadome odżywianie

Kiełki w kuchni

8 minut czytania Minęło już sporo czasu, odkąd zaczęłam jeść nieco inaczej niż w moim rodzinnym domu. Inaczej niż moi rodzice. Jednak jestem im bardzo wdzięczna za litry świeżego soku marchewkowego i jabłkowego, które wypijałam przez całą młodość. Dziękuję im za owoce, których było pod dostatkiem; za przydomowy sad, pełny czereśni wiosną i wiśni w lecie, śliwek, jabłek i gruszek jesienią. No i jeszcze, rzadki

Czytaj dalej ⮞
Przewiń do góry

Nasza strona korzysta z plików cookie, kontynuując korzystanie z niej zgadzasz się na ich używanie. Więcej informacji tutaj.