Miesiąc: Listopad 2015

Pasty i pasztety

Serek bez mleka – wegański

< 1 minut czytania Żółte sery zawierają duże ilości cholesterolu, nasyconych kwasów tłuszczowych oraz soli, czyli tych składników które wpływają na powstawanie chorób serca i układu krążenia. Dlatego w trosce o Państwa zdrowie proponujemy sery wegańskie – bez cholesterolu i mleka, ale za to smacznie i zdrowo. Źródło: Zdrowa dieta i przepisy kulinarne Fundacji Źródła Życia© prezentuje ZdrowieNaTalerzu.pl – Serek bez

Czytaj dalej ⮞
Profilaktyka

Świeże powietrze i czysta woda – cudowne lekarstwa

4 minuty czytania Bez picia przeżyjemy kilka dni, bez powietrza tylko kilka minut.  Powietrze Każda spośród stu trylionów komórek naszego organizmu musi stale otrzymywać tlen, w przeciwnym razie umiera. Tlen jest nieodzowny w mitochondriach komórkowych do produkcji ATP, czyli energii potrzebnej do życia. Bez tlenu mózg ulega trwałemu uszkodzeniu w przeciągu pięciu minut. Aby zapewnić stałą dostawę świeżego

Czytaj dalej ⮞
Desery

Jaglany makowiec

< 1 minut czytania Kiedykolwiek mam zamiar użyć kaszę jaglaną do deseru czy ciasta to zawsze podprażam ją na jasno brązowy kolor na suchej patelni.  Kaszę gotuje w delikatnie osolonym  i osłodzonym mleku roślinnym w proprcjach 1 do 2 1/4. Tak przygotowana kasza jest super idealna i  bardzo smaczna do deserów. Szczególnie polecam ten sposób przgotowania kaszy do tego

Czytaj dalej ⮞
Desery

Keks bananowy

< 1 minut czytania Ważnym zaleceniem w profilaktyce cukrzycy jest spożywanie ok. 35g błonnika dziennie, ponieważ reguluje on absorbcję glukozy we krwi, nie dopuszczając do gwałtownego wzrostu poziomu cukru. Ten deser na pewno dostarczy nam nie tylko wrażeń smakowych, ale również błonnik oraz wiele innych korzystnych dla zdrowia składników odżywczych. Źródło: Zdrowa dieta i przepisy kulinarne Fundacji Źródła Życia© prezentuje ZdrowieNaTalerzu.pl

Czytaj dalej ⮞
Przewiń do góry

Nasza strona korzysta z plików cookie, kontynuując korzystanie z niej zgadzasz się na ich używanie. Więcej informacji tutaj.