Miesiąc: Maj 2016

Profilaktyka

Jak sprawdzić poziom witaminy D w organizmie?

3 minuty czytania Niedobór witaminy D może powodować skłonność do częstych infekcji, wzrost ryzyka chorób nowotworowych, układu sercowo-naczyniowego i innych chorób przewlekłych. Jak sprawdzać jej poziom w organizmie? Czy przyjmujesz odpowiednią dawkę witaminy D? Nie ma dnia, by nie słyszeć informacji mających nakłonić obywateli do codziennej suplementacji witaminy D. Chociaż problem deficytu i braku witaminy D w organizmie

Czytaj dalej ⮞
Świadome odżywianie

Czas na szparagi!

2 minuty czytania Szparagi to długo oczekiwane przez wszystkich warzywa, które sezonowo pojawiają się z końcem kwietnia w naszym kraju. Występują trzy odmiany szparagów, które możemy kupić w sklepie czy na ryneczkach warzywnych. Wszystkie są niezwykle bogate w składniki odżywcze i, co ciekawe, bardzo niskokaloryczne. Szparagi białe To podłużne pędy, które rosną pod ziemią, są dosyć grube i

Czytaj dalej ⮞
Pasty i pasztety

Pasztet z zielonej soczewicy

< 1 minut czytania Ten pasztet robię dla mojej rodziny i na szkoły zdrowego gotowania już od 20 lat. Zielona soczewica jest smaczna i nie trzeba jej dużo doprawiać. Podając taki pasztet na razowym chlebie uzyskujemy pełny zestaw aminokwsów, czyli tzw. białko pełnowartościowe, tak niezbędne do prawidłowego rozwoju naszego organizmu.Źródło: Zdrowa dieta i przepisy kulinarne Fundacji Źródła Życia© prezentuje ZdrowieNaTalerzu.pl

Czytaj dalej ⮞
Przewiń do góry

Nasza strona korzysta z plików cookie, kontynuując korzystanie z niej zgadzasz się na ich używanie. Więcej informacji tutaj.