Miesiąc: Maj 2011

8 zasad zdrowia

Odżywianie

3 minuty czytania Trzeba tak jeść, aby każdego dnia dostarczać organizmowi wszystkich niezbędnych substancji odżywczych. Niebagatelne jest również zadbanie o regularność w spożywaniu posiłków. Najbardziej fizjologiczną formą odżywiania

Czytaj dalej ⮞
Świadome odżywianie

Pełnowartościowe białko

2 minuty czytania Białko jest jedną z podstawowych substancji odżywczych. Nie może być jednak spożywane na zapas, nie magazynuje się bowiem w organizmie człowieka. Należy dostarczać go codziennie

Czytaj dalej ⮞
Nowotwory

Gruczoł mały – kłopot wielki

2 minuty czytania Prostata, mały gruczoł sąsiadujący z pęcherzem i otaczający cewkę moczową, bardzo często staje się problemem dla mężczyzn po 50. roku życia. Jego przerost następuje powoli

Czytaj dalej ⮞
Choroby a dieta

Co warto wiedzieć o kamicy nerkowej?

2 minuty czytania Przeszywający, ostry i nagły ból, jeden z najbardziej dotkliwych, jakie mogą nas spotkać, towarzyszy napadowi kolki nerkowej. Mogą mu towarzyszyć nudności, wymioty, krew w moczu,

Czytaj dalej ⮞
Świadome odżywianie

Produkty pełnoziarniste

< 1 minut czytania Obecność produktów pełnoziarnistych w diecie wspaniale chroni układ krwionośny. Zapobiega miażdżycy tętnic, a więc chroni przed udarami mózgu i zawałami serca. Ponadto zmniejsza ryzyko zachorowania

Czytaj dalej ⮞
Uroda a Zdrowie

Właściwa pielęgnacja naszej cery

< 1 minut czytania Właściwa pielęgnacja składa się z kilku kroków. Jeśli chcemy dobrze zadbać o swoją skórę musimy nauczyć się właściwej pielęgnacji. Nasza twarz jest najbardziej narażona na

Czytaj dalej ⮞
Uroda a Zdrowie

Kilka pomysłów na naturalny tonik

< 1 minut czytania Pietruszkowy tonik Pęczek natki pietruszki, siekamy i zalewamy 1/4 szklanki wody mineralnej odstawiamy na 24 godz. w chłodne miejsce. Następnie wyciskamy sok z połowy cytryny

Czytaj dalej ⮞
Profilaktyka

Dieta w profilaktyce schorzeń prostaty

2 minuty czytania Jadłospis w profilaktyce chorób prostaty musi być wolny od tłuszczów zwierzęcych. Dieta powinna być bogata w zdrowe kwasy tłuszczowe nienasycone omega-3 oraz omega-6. Bardzo ważne

Czytaj dalej ⮞
Profilaktyka

Aktywność fizyczna – warto wiedzieć

< 1 minut czytania Niektórym osobom trudno poświęcić pół godziny dziennie na regularne ćwiczenia fizyczne. Co ciekawe, najnowsze badania wskazują, że tak samo pożyteczna jest zwykła, średnia aktywność człowieka

Czytaj dalej ⮞