Miesiąc: Sierpień 2014

Dziecko

Pokarmy wywołujące objawy ADHD

3 minuty czytania Zespół nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi (ADHD) jest jedną z głównych plag zachodniego świata. Około 6% dzieci cierpi z powodu ADHD, jednak w samych Stanach

Czytaj dalej ⮞
Dla dzieci

Lody truskawkowe bez mleka i cukru

< 1 minut czytania Lody, których nie trzeba unikać, a wręcz przeciwnie jeść, jak najczęściej! Dlaczego? To proste, zrobione są wyłącznie z owoców, zmielonych migdałów i mleka kokosowego. Czerwone i słodziutkie

Czytaj dalej ⮞
Świadome odżywianie

3 rodzaje kwasów tłuszczowych Omega-3

2 minuty czytania Większość badań przeprowadzonych nad kwasami omega-3 dotyczy kwasu eikozapentaenowego (EPA). Drugim najczęściej badanym kwasem omega-3 jest kwas dokoheksaenowy (DHA), podczas gdy najrzadziej badany kwas omega-3

Czytaj dalej ⮞
Świadome odżywianie

O rybach dobrych i złych

5 minut czytania Nie, to nie będzie bajka o posłusznych i niegrzecznych rybkach, choć z pewnością nie jeden z nas chciałby oderwać się od codziennej rzeczywistości, powspominać okres

Czytaj dalej ⮞
Profilaktyka

Trujące butelki?

< 1 minut czytania Jak informuje „Journal of Environmental Monitoring” – naukowcy z Uniwersytetu w Heidelbergu, pod kierunkiem profesora Wiliama Shotyka przebadali przy pomocy bardzo czułej aparatury analitycznej kanadyjską

Czytaj dalej ⮞
Śniadania i kolacje

Owsianka z bananem

< 1 minut czytania Spośród wszystkich zbóż owies może być regularnie spożywany na surowo ponieważ zawiera zdrowy tłuszcz i unikalny błonnik. Surowa owsianka to ulubiona potrawa górali z Karpat,

Czytaj dalej ⮞
Psychika

Optymistyczna równowaga

3 minuty czytania Pomimo że siła pozytywnego myślenia może zostać dobrze wykorzystana, niepohamowany optymizm lub pozytywne myślenie dla samego pozytywnego myślenia mogą mieć również niebezpieczne skutki. A zatem

Czytaj dalej ⮞
Świadome odżywianie

Czarna jagoda – esencja zdrowia

2 minuty czytania Czarne jagody znamy wszyscy. Ten mały niepozorny owoc zalicza się do jednych z najsilniej działających produktów spożywczych o właściwościach antyoksydacyjnych. Znaczy to, że jagody zawierają

Czytaj dalej ⮞
Przystawki

„Parmezan” – wegański

< 1 minut czytania Tego przepisu  na parmezan jeszcze nie znacie i nie znajdziecie go na wegańskich blogach. Zerknijcie  na skład a zobaczycie, że nie użyłam w nim orzechów,

Czytaj dalej ⮞